۲ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۵۳

لیگ فوتبال ساحلی/

هاشم‌پور: با شایستگی بردیم/ میرشمسی: به کیفیت نامطلوب زمین باختیم

هاشم‌پور: با شایستگی بردیم/ میرشمسی: به کیفیت نامطلوب زمین باختیم

آبادان – خبرگزاری مهر: اگرچه سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان آبادان معتقد است: "بازیکنان ما با شایستگی و شجاعت تیم صدرنشین گلساپوش یزد را شکست دادند." اما سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد گفت: کیفیت نامناسب زمین آبادان مانع از انجام کار تاکتیکی ما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا هاشم‌پور شامگاه جمعه پس از برد تیمش مقابل تیم گلساپوش یزد در جمع خبرنگاران افزود: بچه‌ها بازی خوب و هماهنگی را در مقابل تیم حریف از خود ارائه دادند و به طور قطع شایسته این پیروزی بودند.

وی اظهار کردذ: تیم ما در طول بازی برتر میدان بود و نباید بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شد.

هاشم‌پور تصریح کرد: به رغم در اختیار داشتن چند ملی پوش در تیم گلسا پوش یزد، بچه‌های ما از جان و دل مایه گذاشتند و بالاخره نیز پیروز میدان شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم گلساپوش یزد تا این زمان که از بازیهای لیگ برتر فوتبال ساحلی می‌گذرد بدون شکست پیش رفته است، یادآور شد: این تیم نخستین شکستش در این فصل را در آبادان تجربه کرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان گفت: وجود چندین ملی پوش در تیم گلساپوش هم کمکی به برد این تیم نکرد زیرا بچه های ما در این بازی با شجاعتی وصف ناپذیر و هجومی به مصاف تیم حرفه رفتند.

هاشم‌پور، هواداران را نیز یاد نبرد و افزود: حمایت خوب هواداران آبادانی در این بازی به ما کمک زیادی کرد تا پیروز شویم وما  این پیروزی را مدیون تشویق‌های مداوم آنها هستیم.

به کیفیت نامنایب زمین باختیم

حسین میر شمسی هم پس از باخت تیمش مقابل تیم جهان‌نژادیان آبادان در جمع خبرنگاران افزود: دو تیم بازی پایاپای و خوبی را انجام دادند و به نظرم بهترین بازی لیگ در آبادان انجام شد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلسا پوش یزد گفت: کیفیت نامناسب زمین آبادان مانع از انجام کار تاکتیکی ما شد و متاسفانه بازی را به حریف واگذار کردیم.

وی اظهار کرد: تیم جهان‌نژادیان نسبت به بازی دور قبل بهتر ظاهر شد به طور قطع این تیم تغییرات زیادی داشته ضمن اینکه بازیکنان تیم کار گروهی بدون نقص را ارائه دادند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با اشاره به حضور پنج ملی پوش کشورمان در این تیم یادآور شد: متاسفانه از این امتیاز بهره لازم را نبردیم.

میرشمسی تصریح کرد: زمین ساحلی آبادان آن استاندارد لازم را ندارد از این رو بازیکنان ما در هنگام بازی دچار مشکل بودند ضمن اینکه گرمای هوا نیز فشار زیادی را بر بازیکنان ما وارد کرده بود.

وی از مسئولان ورزش آبادان خواست تا از ماسه مناسب (شن‌های ساحلی) برای زمین ساحلی استفاده کنند.

میرشمسی گفت: تیم جهان‌نژادیان در بازی‌های خانگی بدلیل آشنایی بازیکنان این تیم به ماسه‌های سفت موجود نتیجه می‌گیرند اما در بازی‌های بیرون از خانه به دلیل تفاوت در ماسه های زمین (استفاده از سن ساحلی) با شکست مواجه مش شوند.

به گفته وی استفاده از شن ساحلی در زمین آبادان می‌تواند سبب بالا رفتن میان آمادگی بازیکنان این تیم برای حضوری درخشانتر در مسابقات شود.

از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شهید جهان نژادیان بر تیم صدر جدولی گلساپوش یزد به پیروزی رسید و با کسب 17 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد.

کد خبر 2121258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha